ΠΟΛΙΤΗς

......... μέρες και νύχτες καλοκαιριού.................................Ιστοσελίδα για κοινωνικό-πολιτικά ζητήματα......... ...................Νοέμβριος 2017...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

πολίτης //ουσιαστικό // κάτοικος πόλης που έχει πολιτικά δικαιώματα, ελεύθερος πολίτης |με γεν. |αντ. του ἰδιώτης |αντ. του ξένος 2. συμπολίτης |φρ. ἀγαθός πολίτης, χρηστὸς πολίτης, αντ. κακὸς πολίτης, πονηρὸς πολίτης |φρ. φύσει, γένει πολίτης=από τη γέννησή του ελεύθερος πολίτης |φρ.ποιῶ ή ποιοῦμαι τινά πολίτην=πολιτογραφώ, δίνω σε κπ. τα δικαιώματα ελεύθερου πολίτη Β. |το ουσ. ως επίθ. αυτός που ανήκει στην πόλη //Βασικό Λεξικό της Αρχαίας Ελληνικής

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μετάφραση [Translate]

Παρασκευή, 8 Ιανουαρίου 2016

Νότης Μαριάς: Η Κομισιόν οφείλει να παρέμβει και να ακυρώσει τη σκανδαλώδη σύμβαση παραχώρησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων

Εκστρατεία ανατροπής και ακύρωσης σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης της σύμβασης με την οποία παραχωρήθηκαν τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδας στη γερμανική Fraport ξεκίνησε ο Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής Νότης Μαριάς.
Μιλώντας στην ΕΡΑ Χανίων στις 7 Ιανουαρίου ο Νότης Μαριάς επισήμανε ότι υπάρχει σκανδαλώδης στήριξη του δήθεν επενδυτή δηλαδή της κρατικής γερμανικής Fraport και «καραμπινάτη παραβίαση» στη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί κρατικών ενισχύσεων. Εξηγώντας την θέση του ο Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής είπε ότι στα αεροδρόμια Χανίων και Θεσσαλονίκης εκτελούνται έργα ΕΣΠΑ ύψους €520 εκατ. που παίρνει άτυπα «προίκα» η Fraport. Mάλιστα, στο σημείο αυτό ο Νότης Μαριάς πρόσθεσε ότι στη σχετική Ερώτηση που κατέθεσε στην Ευρωβουλή, ο αρμόδιος Επίτροπος Μοσκοβισί του απάντησε δικολαβικά πως «αν η Ελλάδα θεωρεί ότι αυτό είναι κρατική ενίσχυση θα πρέπει να ζητήσει άδεια από την Κομισιόν». Η σύμβαση όμως υπογράφηκε χωρίς τέτοιου είδους διαδικασία.
Επιπρόσθετα ο Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής κατήγγειλε τη Fraport για μονοπωλιακές πρακτικές και προσπάθεια ελέγχου του Ελληνικού Τουρισμού και των αερομεταφορών στη Βαλκανική χερσόνησο, εξηγώντας ότι η εν λόγω κρατική γερμανική εταιρία ελέγχει ήδη τα κεντρικότερα αεροδρόμια των Βαλκανίων, το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης καθώς και μερικά από τα πλέον κομβικά αεροδρόμια σε ολόκληρο τον κόσμο. «Επικαλούμαι τη νομιμότητα και θα επανέλθω με νέα Ερώτηση στην Ευρωβουλή. Η Κομισιόν οφείλει να παρέμβει και να ακυρώσει τη σύμβαση» είπε χαρακτηριστικά ο Νότης Μαριάς, που έχει ξεκινήσει εκστρατεία για να ανατραπεί η παραχώρηση αντί πινακίου φακής των 14 Περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Βάζοντας μία ακόμη ουσιώδη παράμετρο ο Νότης Μαριάς μίλησε και για το ζήτημα που προκύπτει με την παραχώρηση αεροδρομίων που έχουν πρωτεύοντα ρόλο στην Εθνική άμυνα και την ασφάλεια της χώρας και αναρωτήθηκε αν υπάρχει σύμφωνη γνώμη του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας και αν προβλέπεται σχετική ρήτρα άμυνας και ασφάλειας στη σύμβαση. 

Ολόκληρη η συνέντευξη του Νότη Μαριά στην ΕΡΑ Χανίων στο βίντεο που ακολουθεί:
https://youtu.be/a3s-uxboBds

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου